Zinngeld een systeem waarbij je mails ontvangt, zodra je de reclame mail opent krijg je Zinns. heb je 1000 zinns kan je deze laten uitbetalen voor geld !

Werkt heel goed ! Succes!

Een stukje van de site van Zinngeld

Wij als ZinnGeld krijgen betaald door de adverteerders die onze advertentie mailings vullen. Wij kunnen hierna de diensten betalen die wij jou als lid beloven.

1 zinn = 0,001 euro
10 zinns = 0,01 euro
100 zinns = 0,1 euro
1000 zinns = 1 euro

Je krijgt 25% van de verdiensten van aangebrachte leden extra in je eigen account. 5% voor indirecte referrals en nog een laag dieper ook 5%. Dus 3 levels: level 1 is 25%, level 2 en 3 zijn allebei 5%.

Dus truc is om zoveel mogelijk mensen aan te melden zodat die ook voor jou sparen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Oftewel het geld wat een bedrijf bespaard door geen folders te drukken betalen ze aan zinngeld. En zinngeld verdeeld dat geld onder haar leden die de reclame hebben bekeken.
Kwestie van reclame mailtje openen en weer verwijderen heel simpel. Er staat onderaan ergens klik hier voor je zinns daar klik je op, sluit je de pop up weer af en klaar is kees.
Na een maandje heb je 10 euro. Maar sparen er veel meer mensen voor jou ! dan gaat het veel sneller !

Succes ermee !

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik heb mezelf bij 5 van deze site's aangemeld. En het sparen gaat heel goed ! Je moet echter tijd en zin hebben om 5 minuten per dag die mailtje allemaal te openen. Heb je dat een dagje niet dan verwijder je toch alles?! Dat is ook geen probleem.

Wil je meer site's weten die goed werken reageer dan even !
Want er zijn teveel site's waar je echt maar 2 euro per jaar verdient en dat schiet niet op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zal direct kijken, doe jij het ook?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het al.
Ik spaar er al jaren mee. . Ik zit nu per maand op 15 euro. Omdat ik veel referals heb gespaard. Iedereen die spaart via mij levert mij 5% extra op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn mening is dat de enige mensen die hier wat aan hebben de oprichters van deze spaarprogramma's zijn. Zij ontvangen het geld van alle advertenties die jij aan moet klikken om een halve cent te verdienen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk verdienen de oprichters het meest. Maar zelf je graantje mee pikken is natuurlijk nooit weg ! Ik verdien er 15 euro per maand mee. Dat is volledig gratis ! Dat laat ik echt niet liggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb nu al 0,0750 euro verdiend ;P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk bij referral center daar staat een linkje. Probeer via die link zoveel mogelijk mensen aan te melden. Dan krijg jij van iedereen die zich via die link aanmeld 5 % van de opbrengst. Dan ga je pas geld verdienen ! Alleen sparen zonder andere aan te melden schiet niet echt op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja inderdaad een goede manier om toch nog eens virussen en andere spam binnen te halen...
Mij niet gezien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er staat 0,0750 euro dat is echt geen "0.07 ct, dus 7/10e van een cent."
Maar volgens mij toch echt 7,5 cent ! Na 1 dag schiet dat dus inderdaad al op. Je haalt nooit virussen binnen want het zijn reclame folders die je opent. Verder niks. Het is 100% virus vrij. Spam, tja het is reclame ja. Maar wel reclame waar je aan verdient. Beter dan die folders die iedere week je prullenbak vullen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe t nu ook :)

Andere antwoorden (6)

niet... want je bent nog veel te jong...
je zou om geld te verdien een krantenwijk of folderwijk kunnen nemen...dat levert ook geld op...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
d8 ik ook
"Door er reclame op te laten plaatsen. Dat is toch voor het overgrote deel de manier om geld te verdiene op internet zonder goederen of diensten aan te bieden. Want dat is natuurlijk ook een optie, en die is vaak wat lucratiever. Maar vergis je niet, met reclame kun je ook heel leuke inkomsten binnenhalen. Een enkel youtube-filmpje is daarvoor echter veel te weinig."
[bron: Marleen]
^ Gaat over filmpjes op YouTube. Laat jouw talent zien!

Als je op een gegeven helemaal niets meer weet kun je zo een geld proberen te verdienen met 'klik sites'. xxx kliks = xxx cent. Maar hoop daar maar niet te veel op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe maak ik dan (gratis) een goede site?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wacht even, wil je een site of een filmpje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hè, waarom die min nou?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe maak je een goede site en hoe een goed filmpje? waar houden mensen van?
Zelf doe ik aan webdesign (ik ontwerp lay-outs in photoshop en die worden verkocht), het enige probleem is dat je HTML en CSS moet leren, maar ook nog eens creatief moet zijn en kunnen photoshoppen.

Verder kan je op Youtube een aardig bedrag verdienen door een heel bekend kanaal te krijgen (aantal views per video levert x bedrag op). Je moet alleen zeker wel in de honderdduizenden views zitten (per video!!) wil je er wat mee verdienen.

Verder betalen sommige sites je om naar advertenties te kijken en erop te klikken, maar een groot deel hiervan is niet betrouwbaar en dus ook niet aan te raden.

Dit zijn wat van mijn eigen ervaringen, met webdesign verdien ik een leuk zakcentje bij, maar meer is het ook niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je hoe je dat moet aanpakken?
zorg dat je iemand kent die net zo'n site als www.bidrivals.nl in elkaar kan zetten.
Als je een beetje bekend bent, stroomt het geld binnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spaar programma's op internet, denk aan moneymillionair e.d.

Op afstand computer hulp aanbieden zou kunnen helpen.

Simpele of handige programmatjes maken en verkopen als het lukt?

Een deel van je computer als server opzetten ( zijn genoeg programma's voor, bijvoorbeeld apach e.d of een dual boot met ClearOS), en de server ruimte verkopen.

Of een eigen site maken/ ontwerpen en advertenties van bijvoorbeeld Google Ads ( dacht dat het zo heet) erop zetten. Verdient ook wel redelijk als het een vaak bezochte site wordt.

Groetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kopen en verkopen via marktplaats .